Politik for returnering
Vi har en 30-dages returpolitik, hvilket betyder, at du har 30 dage, efter at du har modtaget din vare, til at anmode om en returnering.
For at være kvalificeret til en returnering skal din vare være i samme stand, som da du modtog den. Den skal være ubrugt, have mærke på og være i den originale emballage. Du skal også have kvitteringen eller købsbevis.
For at påbegynde en returnering skal du kontakte os på info@keylo.dk
Hvis din returnering accepteres, sender vi dig en returlabel samt instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende din pakke. Varer, der sendes tilbage til os, uden at der først er anmodet om en returnering, accepteres ikke.
Du kan altid kontakte os, hvis du har spørgsmål om returneringer, på info@keylo.dk
Skader og problemer
Du skal undersøge din ordre, når du modtager den, og kontakte os med det samme, hvis varen er defekt, beskadiget, eller hvis du modtager den forkerte vare, så vi kan evaluere problemet og få det rettet.
Undtagelser/varer, der ikke kan returneres
Visse typer varer kan ikke returneres, som f.eks. letfordærvelige produkter (som mad, blomster eller planter), tilpassede produkter (som specialordrer eller personlige varer) og varer til personlig pleje (som skønhedsprodukter). Vi accepterer heller ikke returnering af farlige materialer, brandfarlige væsker eller gasser. Kontakt os, hvis du har spørgsmål om din specifikke vare.
Desværre kan vi ikke acceptere returneringer af udsalgsvarer eller gavekort.
Ombytninger
Den hurtigste måde at sikre dig, at du får det, du gerne vil have, er ved at returnere den vare, du har modtaget. Når returneringen er accepteret, kan du foretage et separat køb af den nye vare.
EU's 14-dages fortrydelsesperiode Uanset ovenstående har du ret til at annullere eller returnere din ordre inden for 14 dage, af en hvilken som helst årsag og uden forklaring, hvis varen sendes til EU. Som ovenfor skal din vare være i samme stand, som da du modtog den. Den skal være ubrugt, have mærket på og være i den originale emballage. Du skal også have kvitteringen eller købsbevis.
Refusioner
Vi giver dig besked, når vi har modtaget og undersøgt din returvare, og vi fortæller dig, om refusionen er blevet godkendt eller ej. Hvis den godkendes, refunderes du automatisk via din oprindelige betalingsmetode inden for 10 arbejdsdage. Husk, at det kan også tage noget tid, før din bank eller dit kreditkortfirma har behandlet og posteret.
Hvis der er gået mere end 15 arbejdsdage, siden vi godkendte din returnering, kan du kontakte os på info@keylo.dk
VIGTIGT: GRATIS RETURNINGER ER IKKE MULIGE – DER VIL BLIVE PÅLAGT GEBYRER.
RETUR
Kan jeg returnere min ordre?
Ja, det er muligt.
Hvis du ikke er tilfreds med de varer, du har modtaget, kan du returnere dem inden for 30 dage efter modtagelsen.
Returneringen skal dog opfylde følgende betingelser:
-
Produktet er komplet og i original stand med emballage.
-
Ingen tegn på skader som følge af forkert håndtering.
-
Produkter, hvor hygiejne er vigtig, skal være grundigt rengjort.
-
Produktet var defekt ved modtagelse.
-
Kunden betaler for returfragt.
-
Returneringen behandles inden for 7 arbejdsdage, og hvis alle betingelser er opfyldt, bekræftes returneringen.
Vi forbeholder os retten til at afvise returneringer, hvis vi vurderer, at produktet er blevet brugt eller beskadiget af kunden.
Hvordan returnerer jeg en ordre?
Hvis din ordre opfylder ovenstående krav:
-
Send en e-mail til: info@
-
Inkludér følgende oplysninger:
-
Ordrenummer
-
Årsag til returnering
-
Billede af varen (hvis den er beskadiget)
-
Dit fulde navn
-
Din adresse
-
Vi vender tilbage til dig med returadressen.
Send aldrig pakken tilbage til afsenderens adresse – vi sender dig den korrekte returadresse.
Returfragt betales af kunden.
FORTRYDELSESRET
Som forbruger har du ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage efter modtagelsen.
Vi arbejder med et automatiseret system, og ordrer behandles straks. Derfor kan vi ikke annullere ordrer, når de er i gang med levering.
Hvis du ønsker at fortryde dit køb:
-
Informér os skriftligt (f.eks. via e-mail)
-
Returnér varerne til os – returneringsomkostninger betales af køber
-
Vi beder dig om at sende os en kvittering for forsendelsen
VIGTIGT VEDR. LEVERINGSTID
Vores produkter sendes fra vores centrale lager, og der kan derfor være længere leveringstider.
Hvis varen allerede er afsendt, er annullering ikke muligt – du kan returnere varen, når du har modtaget den.
TILBAGEBETALING
Når vi har modtaget de returnerede varer og bekræftet returneringen, vil vi refundere beløbet inden for 14 dage (ekskl. leveringsomkostninger). Tilbagebetalingen sker via samme betalingsmetode, som blev brugt ved købet.
ALLE RETURNERINGER SKAL SENDES TIL VORES CENTRALE LAGER, OG DET ER KUNDENS ANSVAR AT DÆKKE RETURNERINGSOMKOSTNINGERNE.